Monday, August 1, 2011

fall in love .

uihhh ! HAHA, tiba masa nya aku jatuh cinta kembali .opppsss ! bukan jatuh cinta dengan gadis2 ! haha .jatuh cinta dengan keadaan di shah alam .hee ,dengan keadaan kawan2 yang baru ! wahhhh ! best jugak kan rasa mcm nie ,selama nie tak pernah rasa mcm nie pon .tp dh stiap hari aku buat bnde yang sama kat sini .rasa nya best pulak dduk kat shah alam nie .hehe ! ada masa lepak-lepak ,melawak dalam rumah ,siap main skate lagi dalam rumah nie ,ingat skatepark ke ?????? hahha ! ape daaa .satu lagi weyh . dh laa dekat ngn tasik kan? waa ! aku ni jenis suka dengan bnde2 mcm nie ,sungai la ,tasik la .pantai la .semua laa ... hehe . .kadang , petang2 jalan ngn kawan2 ,lepak2 sambil makan aiskrim wOww !!! .nak2 time mengorat KURA-KURA ,wahh ! dh la kura-kura tuh comel .konon2 jinak dengan kami la yer ?mentang2 kami bagi jagung & roti ! huh ! mujur la binatang tuh tak boleh cakap ,kalau boleh cakap .dah lama aku bercinta dengan kau je kura-kura oiiiii .kau jenis tade perasaan kan ?haha ! taw rembat makanan kami bagi je ! haha .
kalau la boleh bela kau kan best ??? tapi tanak arh yg dah besar (tua krepott ) nak yg bayi punya (kecil la ) comel cket kann ???? heee ! -love -


No comments: