Friday, February 10, 2012

Perangai pelik ke ape nie ?

Alahaiiii ,okay ,.skg ni aku nak cter pasal perkara pelik @ bla..blaa..blaa ! hehe .
ntah la aku nk ckp mcm mne . bace jelah haa. ish , :D

1)Pasal kat kedai mamak ROTI CANAI
agak kelakar la kot. orang lain pon ade helmet jugak ,ade moto jugak ,pndai jge kselamatan sdri jugak,tpi yg nie knape ? adoii .pelik2 jer,.klau malas nk tgu roti cnai siap pon .cbut la hlmet tuh ,dh gaya mcm nk merompak pon ade .nk mrompak tepung buat roti canai ke ? hehe ,ke rase macho pakai helmet msuk kedai orang ?hehe ! buang tebiat la .aku bukan nk sibuk hal orang .tpi yla. teruk sngat malas nyer * JANGAN JADI PEMALAS

2) lelaki yang sangat berhati2 -PETRONAS-
> oK .Nie pon aku tk faham la ape niat sbnar dye ,klau tanak kena HUJAN tuh aku boleh terima lagi .ni tk , nk isi minyak je pon .tuh pon nk guna payung ,sebab ape ABANG guna payung tuh ? hehhe COMEL la . HAHA .lain kali nk isi minyak abang letak khemah je kat sana , ke terslalu mnjaga sluar wane putih tuh ?takot kne minyak .nanti nk kluar ngn girlFRIENDS bau minyak petrol je yer? hahha ,ape la. lain kali jangan buat lawak mcm nie lagi taw .tk senang mata aku tengok haa, tuh yg gatal nk ambek gmbar abang nie ,hehe .

No comments: