Friday, April 6, 2012

Bila oxygen awam dilepaskan

Assalamualaikum ! hey readers .kembali aku dengan cter hot ! hot kot. hot hdung membau nyer. hehehhhe ,taw tk knape tajuk aku mcm tuh ???oxygen beb!! meh sini meh .bkan aku nak kutuk la .tapi kan. ish !!! bagi2 org kat luar sane tuh ,kalau korg punya ketiak tuhh masyammmm .pakai la pewangi !! bkn nk ckp aku punya ketiak ni wangi !! aihhh korg nie ,.sama2 jage kewangian ketiak tuhhh !!! hahha tak boleh blah, uittt. aku tk boleh nafas la time naik bus tuhh,ish !! dh la ketiak busuk. You lagi mau angkat ha?? eeee. sabar jelahhh..lain kali pkai pwangi taw. pkai rexona tuh .perhhh ! makin berpeluh ,.makin wangi tw .klau pkai yg rexona tuh laa. hehe. sorry la ! ketiak gua pon tk semasyammmm ketiak luuu .geliiiiii ! eee dah la. lepas ni korg pon hati2 naik bus ..kot2 la cter korg trsebar mcm nie ...ehhehehhe sorry !!! 
-wwwketiakbusukWUJUDdimana-manasahaja.com 

okay la!!! boiiiiiiiiiiiiiii~~~~~ 5.03am ( esok exam lagi ,tdo dlu )

3 comments:

~CiNtA kAmI BeRdUa~ said...

uchu sengal ek..
wat cerita enth pape..

UCHU said...

hahahhahahh ,bukan slalu .tapi bnde betol la ucu ;p

~CiNtA kAmI BeRdUa~ said...

ylh..uchu..no comment