Wednesday, September 5, 2012

Lelaki Sejati ? [ topik hot kot ]

Assalamualaikum ,
hi! Reader , now i want tell u about .errrr ( ckp melayu sudah semua fhm ) ops!!! sorry ! hee. OKAY! org skarang ni nk lelaki sejati ,awek2 kn nk laki sejati kn2??? haha !! klau lelaki sejati dalam bab cinta buat apa ! podaaahhh! dulu aku mcm tuh jgk,( malu).dah2!! jangan gelakan aku , tpi kn ,aku ade trbace satu article ni kn .dye tulis " LELAKI YANG SEJATI MESTI PANDAI AZAN & PANDAI HAL2 AGAMA " choppp! korg jgn salah fhm ,aku bukan nk buat baik ,tpi sje nk post. nk kongsi ngn korg. hee! haa! wahai kaum HAWA. jikalau anda mahukan seorang lelaki sejati ,carilah yang mcm aku cakapkn kat ats tuh ! hehe, ylaa. spe tanak yg mcm tuh kn? ylah, time brcinte mmang korg tak nk yg mcm tuh kn, tpi fkir la ! carilah yg trbaik utk korg. bukan nk mengajar, tapi nk mmberi tahu ,#maaf kalau ada tersalah cakap ke ape.

No comments: