Wednesday, September 5, 2012

Susah senang bersama ?

Assalamualaikum ,
amcm ?nak bace lg tak post merapu aku ? haha! (tanak) puih! tanak sila blah ! hehe, #i'm joking!
okay mksud title aku tuh kn " Susah senang bersama ? " adalah tentang kawan/persahabatan. kat sini ,bg aku kawan ni bnyak jenis  ,mcm2 perangai. tapi aku tetap kawan.

better friends than enemies? right?
! ok. ade sesetengah kwn ,bile kte susah dorg buat tak tahu je,. ade kwn yg bila kte susah ,dye snggup buat ape2 pun .jnji mslah ke ape ke kte dpat slesai .hmm! pasal kwn ?oh! trlalu rmai kwn yg ske brkwn bila dorg snang ,tp bila aku susah ?ade yg dtg tlg ? hmm ( yg tlg I <3 U so much! aww ) werk ,.haha menyampah arh yg kwn jenis senang lupa kawan. hoi! kwn tuh biar susah senang bersama, bru betol kawan! ni tak ,time bf/gf susah snggup tolong ,.tpi kwn?? perh! ko memilih laaa. haiiiihh! tolong faham erti kwn. kwn ni tiap masa dia ada dgn kita, jgn masa susah .bru korg dtg nk mncari kwn kog tuh ,mase tuh jugak la trkial2 nk cri contact number, puih! ingta laa. org tak suka klau jenis mcm tuh # sama-sama kita ubah perangai untuk diri sendiri. insyaAllah  .

No comments: